klik sini kawankawan;)

Wednesday, November 10, 2010

aku kan kakak....;)



khas buat adek angah yang bernama muhammad faris bin zainudin...congratulations to you..sebabsebab dapat gud result...walaupown bukan 5A..tetapi angah bangge dengan ko...sebab ko buat yang terbaek...

walaupown angah ni asyikasyik marahmarah ko..bisingbising..suruh buang sampah lh walaupown ko mls..tetapi ko buat jugak kan...aku kan kakak..;)bwahahaha...

apesal aku yang nagis plak time dapat tw result ko berapa...eh2..bukan ape..terharu beb..sebabsebab ko kan suke maen aje kan faris..sampai bace buku pown mls..asyikasyik men game ps2 je..mane x risau...tetapi..ko dah buktikan ko bole jugak ya faris..oh yeah...tahniah2..

aku tw yang lelaki ni style belajar x same ngn perempuan..yup..aku sokong.sebabsebab perempuan ni asyik kene bace buku ulangulang dan buat latihan banyakbanyak..tetapi lelaki ni pulak..kalo dorang ni bace sikit terus masuk otak..woo..jelez woo tengok lelaki ni..senang je...;)

faris..faris...tahniah jugak sebab dapat 3 sijil..sijil nombor 3 dalam kelas,matepelajaran sains terbaek bagi keseluruhan darjah 6 dan sijil pengawas..;)

pesanan angah buat faris,
nanty dah masuk ke alam sekolah menengah...jage diri baekbaek..jangan mudah ikot perkara bukanbukan...belajar pandaipandai semoga masuk universiti macam angah dan alang ni...yang penting jangan lupe solat..itu penting sekali...dandan pandailah pilih kawan.jangan sampai buat idop kite terpesong.
*nanty kalo dah ade teman istimewa jangan lupe bawak kenal kat angah..bwahahaha....jangan soroksorok tw..;)

angah sayang semua..>.<
tekantekan

No comments: