klik sini kawankawan;)

Thursday, May 14, 2009

rahsia terbongkar!!

situasi sekarang: tertanya2???

kenapa saya suka letak APPLE????

sbb kulitmu sungguh licin..bagai mau d pegang2 dcium2 kaw walau dlm keadaan bagaimana pow..kaw wt aq brada d awangan time aq nikmati sluruh posisi muh..kaw sgt sedap..aq sgt suke kaw...itulah kaw wahai... APPLE...



kenapa saya suka letak CHOCO o HAZEL????


sbb kaw wt aq jtuh cinta pndang prtama..pndang myk kaly kt kaw pown x jemu..kaw gak sdp sedap bile dpegang..n bgtu asyik bila lelehan mu masuk ke mulutkuh..arghh..asyik sekaly..tiada sesiapa dapat tndingi mu lh wahai....CHOCOLATE...

kenapa saya suka letak ICETEA??



sbb kaw lh wt aq slalu trcari2 dkala aq memerlukan kaw..kaw sntiase brada d mane2 je..aq syg ko dr dulu lg..walau knkdg cintaku juga pada musuhmu APPLE..kaw jgn rsw..kau kn ttp aq syg pai bile2..kaw wt aq x pndg kpd yg laen..kaw d besh antra g laen..syg kaw sgt..sbb tu aq ske kt ko wahai....ICETEA..



*apa yang dtulis..dlakar..d coret oleh aq tidak berunsurkan lucah ya..hehe..;)
saya baek..baek kah?? hoho..
apple;
dyana;p
tekantekan

6 comments:

mira.r said...

nmpk sgt lah kte sume dh xde keje since blk cuti ni
hahah

dee said...

haha.
tw x pe.
ni lh jd nye bile dh x d keje.
wakaka.

shafinas razali said...

aku maseh terbau2 unsur2 lushah d sini.

dee said...

haha..
ckit je unsur2 lushah la.
hehe..;p

Muhammad Juni Haiqal said...

haha...
aku pun dpt menghidu nye..
wakaka..
hooi..ko da x keje sgt ke..
sah..
mmg adek beradek aku sume da gile..
wakaka

dee said...

haha..
daya bauan mu sgguh ckap eh.
wakaka..
bkn stakat gile..
nk jd lbh truk ni.
wakaka.