klik sini kawankawan;)

Wednesday, February 10, 2010

pertunangan

situasi sekarang: oh..zaman makin kehadapan


salah seorang member aku akan bertunang ahad ni(14 FEB 2010)..
fewiitt..sweetnye.

mungkin ramai tidak setuju dalam seusia ini dh ada yang bertunang dan berkahwin.
tp kalo rase2 guy tu dh mampu untuk menampung sara hidup bersama..dan hidup mereka akan terjamin..tidak salah kalo dorang bertunang dan berkahwin bukan.,..
yg penting mereka haruslah benar2 bersedia menempuh semua ini.

arghh..
bile dengar member nk bertunang..terasa macam..wah..cepatnye masa berlalu..
dalam mase ni member aku dh bertunang..kang..tup2 jp lg dengar lak dh berkahwin..
wah..bahagia sungguh dorang.
haha..

kalo tunggu aku..lame cikitlah gamaknye...tunggu aku dh ada duit berjuta-juta..kerete sendiri..rumah sendiri..harte melimpah-limpah..baru aku kawin..kahkah
(gamaknye x kawin sampai ketua r dee)

apahallah kitaorang yg xcited gile bile dengar member nk bertunang..lagi2 si finas..haha..bile tengok muke dy berseri2 nk bertunang..wah..kitaorang pulak tumpang xcited..senyum x masam2..haha..(kitaorang epy sebab dy lh frst yg bertunang dalam batch kitaorg ni)hehe..

kepada sahabatku..
SELAMAT BERTUNANG..

inshaallah aku akan hadir ke majlis pertunangan dy ngn muchuk macham n member2 yg laen..;)

muchuk macham..haishh..
sy akan tunggu kamoo..^.^

*adk aku kate aku ngade pergi majlis pertunangan ngn muchuk macham..nk ambik berkat konon..haha..
haishh..mane ade (kate aku)
kahkah

jejarimarimenaip;
apple;p
tekantekan

2 comments:

Unknown said...

ta pena dibuat org amek berkat.

dee said...

haha..
sibuk jew.