klik sini kawankawan;)

Monday, March 22, 2010

heart

situasi sekarang:ceria

minggu lepas balek.
naek bus kol 7.55p.m tp bus lmbt cikit..so lambt lh bertolak..abis je test terus gerak gi bandar u bersama adk-beradikku...yeah...trimas myk2 korang sebab teman aku nih..;)..dalam bus tido lh pe lg..then trtbe mk cl kap trun kt sg buloh...ok.gi r kap ngn drebar bus tu...sampai je kawasan rehat sg buloh terus naek kete ngn family then trus gerak gi klia...non stop yeah kengkawan..so diharap bace dengan satu nafas sahaja..kahkah..
sampai klia dalam pukul 1 lebih rasenye...berlari kejar cari opah..then jumpe..wee~~rindu kt opah uh..opah nk gi umrah..dh r snsorg..tp seb bek d teman sorang kawan opah..bole tngok2kan opah kt sane..trtbe opah ngadu lapa..ape lg..cucu yg baek..terus gi cari makanan tok opah mkn..;p..then saat pilu bile opah nk pegi dh..oh ho..x kuat time ni..nk nagis ooo...tp x pe2..tahan..cover macho..hehe..ok cik finas,aku nagis same cm ko bile pak mat nk gerak pegi..sep2..

semoge opah selamat pergi dan kembali ke sini..^.^


esoknye hari sabtu..yeah...pagi bangun cm biase..bangun2 pegi sarapan dengan family..setting wireless kt umh then ciap2 ikot mk keluar..mk keluar g meeting balek lmbt uh..redho je lh balek lambat..hehe(padahal suke ni)..ok..jumpe muchuk macham kt restoran pelita..mk ajak kitaorg makan...borak2 makan2 isi perut then nk balek tu mk pesan kt dye suh teman n jage aku sampai mk aku abis meeting...yess2!! ^.^(mood horny)hahaha....salam2 mk,then mk trus g tmpt meeting dy..aku ikot muchuk macham..kitaorg gi li tcket bus..then,lepak kt tasik titiwangsa..jnjalan..lepak2..borak2...makan2..gi low yat jap then g tgok movie kt ts..movie dh abs dh tp mk lom abis g meeting..then ape g..gi jumpe member muchuk macham kt area2 uptown then baru mk cl kap mk dh nk balek..jumpe mak kt lebuhraye duke..muchuk macham hantar sampai situ..sampai umh dalam kol 2..great day..;)

soknye ahad..hari nk balek dh..rase x puas kt umh.dh r wireless kt umh tu laju gile...gile lh x mghayati saat2 dy laju..haishh..x pe2..tahan ye..pagi je mk dh kuar..gi kemaman..ade hal keje katenye..biase lh..mk makin bzy sekarang ni..pagi2 kemas umh,then masak tok ayah n adk2 makan t..hehe..sblom balek..gi teman adk pmpuan aku sorang ni gi li barang dy kt giant..sampai umh makan jp pas tu terus ciap nk gerak gi ktm..ayah antr..sampai ktm kl..tggu muchuk macham sampai...dh alang2 dy balek kl gak..kne r teman aku..hahaha..dh r aku balek snsorang mggu ni..kitaorg makan dulu then dy antr aku kt pltform..thnx dear..;P...

time aku balek..kt u plak berlaku xtvt id day..nk pegi tp x bole..aku kne balek...dengar cite juni nagis sebab menghayati yg sem ni last ngn fizan(kak lang)..aaawww...sebab t dy trus gi shah alam...huh..sedeh gak..fizan..ooo....nk nagis jugak..x pe2..t kalo aku rindu kt ko,aku terjah rumah ko ea..x jauh pown..dekat je..^.^

project hotel sudah bermula..terus berusaha ya!

jejarimarimenaip;
dyana;p
tekantekan

4 comments:

fyzns said...

waaaa......
='(

shafinas razali said...

cry baby cry :D

Unknown said...

knape ta start ngan pada suatu ari????
haha

dee said...

fizan:waa...;(
finas:yeah..cry..cry..
are_zeam:kang jadi novel plak.kahkah