klik sini kawankawan;)

Tuesday, May 11, 2010

55 KG

situasi sekarang: slowly be a true lady(selame ni ko kunsa kew??eh2..x d lh...cume kne jadi sopan sikit..haha)


rase lame x update blog..bukan x nk update..tp x d cite mau diceritakan..haha..sekarang dh start cuty sem...segala ape yg terjadi sepanjang sem 4 ni...aku mintak maaf same sume orang kalo ade terkutuk...terngata..termaki..terleser mulut..tw pape lh...mane tw ade yg x puas aty ngn aku ni.
haishh...ape yg telah terjadi sepanjang sem...banyak rasenye terjadi...tp pape pown aku harapkan sumenye berubah setelah kite same2 naek sem 6 ni...

sem 5 ni praktikal...so.. do ur best dee...n jangan lupe azam untuk berdiet ' KATAKAN TIDAK KEPADA NASI' hahaha...ok2...aku seyes ni...kite dah janjy same2 en azim...start bulan 7 ni..ok2..;))
buat mase ni bole lh tibai sume makanan dulu.haha...

so plan ape cty nih??
oh..nth lh..aku dh mula bosan ni...kalo dh renew je lesen aku kt jpj...aku akan mule mggatal mau merayap...hahaha..skunk ni agak malas ke jpj untuk renew lesen...pasal kad pengenalan pulak...bile mau tukar....gambar tu patot tukar..gmbr darjah 6 kot..hahahaha..ok2..datang mood rajin sume itu akan dilakukan...cuty ni kne rajin tok wt persediaan g prktikal ya..;)jangan malas2..kang x tw nk wt malu plak..

masalah cuty ni..aku mudah rase lapa...apasal??nth...sebab rase nk makan je...cekodok pisang...ooo...cekodok pisang...^.^

tekantekan

2 comments:

mira.r said...

haha wei cpt ar uat cekodok pisang. leh ktorg serbu rmh kau ramai2 :P

dee said...

hahaha..
t aku text.
buat cekodok reramai r.
baru meriah..;)