klik sini kawankawan;)

Thursday, January 27, 2011

aku tahu aku tidak sempurna mana

hari ini.

sudah start cuti mid sem.
hongehhongeh.
bahagia balik kerumah.
tetapi kerja banyak sebenarnye nak buat.
aku slow.
aku lambat
aku terhegehhegeh.
apa semua ini?
semua berkait rapat antara satu sama lain.
haha

penin?
jangan teruskan pembacaan anda.
kang tak pasalpasal pitam pulak.
haha

cuti ini.
aku kene cepat.
kene kejar.
kene semangat.
banyak sudah aku tertinggalan dari semua orang.
gud luck untuk final project ini.

cuti ini juga.
aku tidak dapat jumpe kau muchuk macham.
aku sedih.
tapi tak mengapa.
aku kene tahan.
sabar.
pasti akan mendapat kebahagiaan.


selamat bercuti bagi yang bercuti.
selamat bekerja bagi yang bekerja.
semoga berjaya untuk semua orang.
dan menjadi insan yang berguna.

aku tahu aku agak emosi sedikit sekarang.
mybe sebab otak tidak berfungsi dengan stabil
haha


maaf semua.;)


tekantekan

No comments: