klik sini kawankawan;)

Wednesday, December 22, 2010

KL Krash Pad

kl krash pad.

apa itu kl krash pad??

bende ini tumpu tok remaja-remaja area-area chow kit ..aku pown tak tahu ada wujud program ini..ini semua thanks kepada juni haikal sebab bawak pegi tempat ini.it's awesome guys..banyak kelebihan kot dicipta tempat seperti ini..kita tahu kan remja sekarang ini bnyak bermasalah..so,dorang ni dah sah2 lah memg bermasalah..bende ini ade pown untuk budak2 ini yg mane daripada dorang melepak ke tempat bukanbukan dan buat bende bukanbukan..baiklah dorang pergi sini dan join group ini.

ada had umor kew?

ada.bende ini dari umo 13 tahun sampai 21 tahun kew..tp tang sukarelawan tak kire umo..janji ade minast bole aje...dan sikap ingin membantu remaja-remaja sekarang ni.

kenapa kat chow kit?

sebab kite tau area chow kit dan lorong haji taib tu macam mane kan..kalo cakap tempat ini semua orang tahu dah kan..so sebab itu lah kl krash pad ini tumpu kat area2 chow kit..sebab tempat ini paling kritikal sekali kot..

dan first time aku pergi jalan-jalan area chow kit dan lorong haji taib ni dan area2 sekitarnye lah..meremang jugak lah nak lalu sini...takot itu jangan ceritalh...mane tak nye real in my life aku tengok mak ayam kehulu kehilir..alat2 seks..ubat kuat semua dijual tepi jalan ...gile tak scary..
tp itu semua pengalaman beb..mane nak cari..

program ape ade kt kl krash pad ini?

program kt kl krash pad ni semua idea datang dari remaja-remaja yang join kt sini..so tak ade lah boring dan sangat seronok..bahkan dorang tahu yang remaja ini tak akan minat nk join kalo dorang tentukan program ape ade kt sini..so semua adelah idea daripada remaja-remaja ini..
antara program yang dorang ade cam dance class..drama workshop..jamming..dorang ade buat aktiviti kt luar seperti pergi broga kew..mane2 lah..sebab itu sangat menarik..

parents dorang tahu tak yang remaja ini join kl krash pad ini?

parents dorang tahu..bahkan parents dorang tak halang dan suke sebab wujud kl krash pad ini..atleast remaja-remaja ini ade tempat yang selamat untuk berlepak.

actually ade banyak info pasal kl krash pad ini.
kalo korang nk lebih info korang bole datang kt kl krash pad ini..

ianya sangat menarik u guys..dan sangat seronok sebab berpeluang pergi tempat macam ini dan thanks alot to kl krash pad sebab layan kitaorang semalam.

so remaja-remaja diluar sana lebih-lebih lagi area chow kit..kalo korang rasa tak ade tempat nk tuju.korang tuju tempat ini..atleast ade bende baru korang dpat belajar.

dan kepada remaja-remaja diluar sana...sebelom korang buat apa-apa..fikir dahulu baik buruknye ok..kita semua manusia..tak ade perfect mane pown.
same macam saya..;))


ini lah kl krash pad.

thanx juni sebab kenalkan tempat ini dan azim sebab memandu kami kesini..kita semua dapat pengalaman dan maklumat menarik woo..

juni.semoga anda berjaya membuat project ini..;)
aku sokong ko weyh
tekantekan

No comments: