klik sini kawankawan;)

Friday, December 31, 2010

say hey hey to sri iskandar,perak




ini status wall saya di fesbook....oh damn it....sudah satu sem meninggalkan sri iskandar sebab menjalani latihan prktikalku..kini..saya kembali semua ke sri iskandar yang sangat sejuk damai dan berangin...ok ini tipu...kalo anda inginkan kulit anda itam legam silelah berjalan tanpa menggunakan payung sebagai protection..seperti saya ini..jangan tiru..memang malas memegang payung..so ,sebab itu itam legam macam kicap.hahaha

ini last sem...so,i will do my best for my final project...hoho...susah lorh nk pikir mau design ape...macam2...nk wt coffee house lh...spa lh...vintage gallery lah...nampak lh rakusnye dan banyak tentang makanan..haha...tapi yang pasti saya mau upgrading medan gopeng bus station...wish me luck ya...;)

saya akan jarang on9 bila di uitm..tetapi tak mustahil kalo tertibe korang benci sampai nk muntah tgok aku on9 plak kan...hahaha...on9 bukan asyik melayan game city ville dan fesbook serta blog...tp asyik melayan google sebab sebab kene cari banyak info..hongehhongeh.

kepada emak,alang,mad,dan semuasemua...sudah bersediakah anda???
hahaha...bersedialah anda dengan telinga masingmasing serta masa sebab bile2 saya akan call sebab tension tak dapat idea or rase nk give up or..macammacam lh...saya tau anda semua tau..sebab itu anda sudah siap sedia dengan hendphone di telinga..kalo bole gam sekali dengan gam uhu talifon tu dekat telinga.haha..

sekian.


ye.saya tahu saya gemok macam giant.haha
tekantekan

No comments: