klik sini kawankawan;)

Wednesday, November 4, 2009

5 NOV 2009

situasi sekarang:risau bercampur sedeh

kawan - kawan



jangan tnye kenape aku akan berada di kels psychology yg same pada sem depan.





mungek.
aku adalah orang yg kurang dari sepuluh orang yg tinggl didalam dewan peperiksaan.
ape yg aku bace mlm td???
aku blank trus..
aku hnye dapat menjawb part A sahaja.
nth lh.
aku x tw pe yg terjadi ngn diri aku,
aku terlalu memikirkan msalah dalam bilek kowt.
wey,
aku benci diri aku,
aku lemah.
aku x dapat handle pown masalah kecik tu ngn exam yg bakal menentukan aku repeat atau x.
n now.
aku dapat agak ape yg akan terjadi pada next sem.
aku nk nagis dh kt dalam dewan peperiksaan td.
ape kaw ni D.
bodoh sgt..
x gune nk nagis lh dalam dewan peperiksaan.
bende dh berlaku pown.
n sekarang.
aku hanya bertawakkal je r.

aku kuar dari dewan..aku msg mk aku,
aku cakap aku x dapt jawab.
mk aku cakap selawat myk2.
aku jawab sush.
mk aku x bls lg msg.
mk busy kowt ngn keje.
maaaf lh gagu.

n sekarang.
aku x d mood.
aku dalam bilek atas katil bertemankan laptop aku.
nk mkn..ermm..tngok lh.
kalo ade mood.

minggu depan last paper aku,
hari khamis.
exam history.
history ni pown aku lemah.
nth lh.
aku akan try jawab n selawat n tawakkal myk2.

fana.jgn dowh wt aku cm ni.aku akan rase bersalah sgt2 kalo kawan aku x tgur aku..atau kawan aku d simpan benci ngn aku..aku x tw lh same ade aku atau kau yg bersalah.pape pown aku nk minta maaf lh.

bodoh.
pasl bende kecik ni ley effect exam aku.
;(

apple;
dyana;p
tekantekan

3 comments:

mira.r said...

dee..ape kate kau cube approach die tnye ape mslh die.
cm campfire kte tu, br kte tau knp sestgh org uat bnde yg diorg uat. myb mane tau, fana sgt perlukan kau skrg??

frhh said...

sabar banyak ye kakak ku.
ta tahu nak ckp ape.

mak suro talipon kau.tp lupe pule nk tepon. hihi
sorryyy.

jgn risau! kau pasti bole! chaiyok!
blaja byk2.skor paper sej.
yg lepas tuh bia kan aje.
jgn pkir lg.

kwn kau pun bia kan.
pkir aje diri sndiri dlu.
da abes paper,bru slow talk dgn fana.
orait?
hihi
senyum senyum :))

dee said...

wah.
trharu beb.
d adk cm ni.
ni wt sayang kt kaw ni.
gile rindu sial.
;)