klik sini kawankawan;)

Sunday, November 8, 2009

navy oh navy...

situasi sekarang:navy

yeah..dr dulu agak suke akan dak navy..x tw knpe..mybe sebab dorang smart n encem kowt.haha...dulu time skul tknik aku pernah lh g rombongan g agkasapuri..motiff???dgr ceramah kebende nth..haha..sebab sy x ambk perhatian lgsung..time 2 ade dak navy.aw2..encem..tergode sial..hehe..smpai sekarang sy masih suke lihat dak navy lh..berseragam uniform yg putih tu..smart2..tp bile dipikirkan balek..kalo yg marin nye navy bpe bulan je an duk daratan..haishh..kritikal r kalo buat aku..kne tahan siot..hehe..^.^..

smlm aku post kt status mood aku kebende nth..aku lupe..n mulelah detik2 x diduge.hehe..nk dipanjangkan cerita..dulu sebelom kaple ngn mad lh..mate aku agak gatal cikit..x lh gatal cm sekarang..standart dak pmpuan suke pndang2 jejaka encem en...so dulu mber aku ni ade smpan hasrat hati kt sorang mamat ni r..nth nape aku pown terbabit..gile stocker r kitaorang..smpai num phne pown kitaorang gigih mencari ni..ceh2..bile lalu sbelah lak perghh nk pengsan lh ktekan..hehe..zaman mude2 dulu..

so smlm dy tertibe cmment..haisshhh..pelik..tp2.paling best dy dh byk berubah dari dulu..n x sgke dy dak navy skunk.wow..tergugat iman..tp x ley2 hati tetap pd yg satu..hehe..;)..best borak2 ngn dye..gile otak gile2 cm aku gak...dulu aku setakat bole jdkan dy secret admire je r...smpan dalam ati..tkowt trsebar aku minat dy..haha..tp smlm rhsia terbongkar bile dy tnye aku sape..n aku jwb i'm ur scret admire..haha..gile x caye dy..(tp2 mad jgn mara aw..skunk x d rase cinta hati kt dy pown..just frenz..kihkih..tkowt jelez lak mucuk mcham ni.)

haha..kelakar kan bile diingatkan balek..tradisi ni x pernah pupus..gadis2 still ade hasrat cinta suke minat n mcm2 kt seseorang itu..perkara ni terjadi smpailh kt universiti..haha..smpai tua pown ade jugak kowt..selagi kasih sayang itu still ade di hati..selagi ade orang yg kite minat..selagi itu kite gile fanatik..stocker kt seseorang itu..sume bende dy buat kite nk tahu smpaikan kite trtunggu2 kemunculannye..sebab ianye menceriakan hari hidup kite..;p

skunk sy dapat berborak dengan dak yg dulu telah menjadi secret admire sy n dy juga dak navy..hehe...auchhh..cair sial.

en syafiq haaziq

ni dy dulu time skul

n now..
dy dak navy

betol x saya kate dy dah laen???


(ouchh..@#$%!@..rahsia aku terbongkar akhirnye..)

tp x pe atleast sy jujur sy pernah mengsecret admirekan awk.haha.
maaf lh sy ambk gambar awk senyap2..dh nme stocker.haha..tidak!!



tp awk yg bawah ni jangan risau lh..jantung hati hempedu limpa saraf2 tunjang..sense hormon mengatal sy kt awk je..haha..

tp awk juga pernah menjadi sy punya secret admire..haha..n awk telah mencuri..mengambil menyimpan hati jantung saya smpai sekarang


(eh,sebentar..en hafiz hussein..kau pown navy gak kew??ade baju cm mbe aku ni x??sebab korang berdua belajar kt upnm)

apple;
dyana;p
tekantekan

4 comments:

shafinas razali said...

GATALLLL

dee said...

kahkah
mane d r wey

mira.r said...

gelenyarrrrr
dlm 5 thn lg mst ko post lg satu blog cmni tp orgnye laen lah kan
phm siapa mksudku? :P

dee said...

haha..
aku rase ye kowt.
kihkih