klik sini kawankawan;)

Wednesday, November 4, 2009

aku minta maaf

situasi sekarang: diam

situasi didalam bilek aku seperti makhluk kering d alm flora.
eh.ape kene mgene.
haha


aku ada 3 orang roomates dalam satu bilek.aku,ili n fana..fana satu crse dengan aku..cme ili je crse laen.sejak dari sblom aku sbmission review sume prjct aku nth kenapa fana x bercakap ngn aku.fine.aku biarkan je r.mybe dy ngh period time tu..lg pown pepaham r mood orang pmpuan yang sedang dalam period..x stabil lg..

okeh..sejak 2 fine r aku senyap je r.sebab aku tw mood dy nk mara2 je..tp x beberapa lame pas tu mulelah dy x tegur ili..wat the tutt..knpe???ape salah kitaorang uh..fine r mlm sblom sbmission tu kaw bawak barang kaw kuar g bilek mane nth..aku pikir bolelah model ko naek dengan jayanye..tp ape aku nmpak..model kaw x seperti yg aku impikan..knpe???ok..aku say sorie sebb pg tu memg aku x cll kaw..aku x d crdit.cm mane nk cl kaw.kau tw x aku sebenarnye risau bile pg tu kau x balek bilek....aku risau kaw cm mane ni..nk sbmit kol 9 tp kau x balek2 bilek lg..aku g kels ngn ati x tenang sbnrnye..tp aku abaikan je..

pagi tu kau datang kels..aku lege sebenarnye kaw dtg..tp aku hampa sebab kerja kaw x mcm kaw time part one o two..harap kerja aku..memg dulu aku jeles gile ngn kerja kaw..aku x wt kerja dalam bilek sebab bile aku wt aku tensi tngok kaw punye lawa..tp aku nye teruk..aku rase down gile.sebab tu aku wt kt stdio...so aku rase kerja aku nk dibandingkan ngn kaw memg jauh r bezenye..tp myk gak aku x puas ati ngn kaw..sejak dr id day ko memg pentingkan diri..x dtg tolong..wt kerja kaw..sorie r..aku tw aku x layak tegur kaw..aku pown x d r perfect sgt..tp pepandai paham r..aku tw aku pown d pntingkan diri..tp ubah-ubahlh..

aku x tahan sebenarnye..aku satu bilek ngn kaw..satu kelas ngn kaw lak.memang menghadap muke kaw je r..cm mane pown aku akn berjumpe ngn kaw.aku x nk cari gado ngn kaw.tp peragai kaw.wt aku x thn uh..aku dengar kaw cerita ngn jannah cakap kitaorang yang peragai tertibe berubah..kau sedar x dr bile kaw mule x cakap ngn aku..aku d salah ngn kaw kew???cube cakap..kau ni manje sgt sebenarnye..peragai kaw,aku malas lh nk tegur sebab peragai aku pown haram kejadah..so cme kite kene r pepandai tw pe yg wt orang x suke dengan kite.

hari isnin ary tu sblom g exam.aku sebenarnye nk tegur kaw lh..fine..kaw ego sngat kn..walau aku x salah..aku ade niat nk tegur kaw.tp harapan aku musnah.ape kaw buat...kaw simpan seterika kaw kan...kaw simpan sume harta bende kaw..fine!!!aku rase nk nagis uh sblom nk pergi exam tu.nasib baek r aku ade baju kurung yang x perlu diseterika...ok..sekarang sume barang kaw..kaw x nk sesape share...fine!!!tu baru masalah kaw dengan aku..tp masalah kaw ngn ili..ape kaw buat ngn ili memg teruk gileq r..aku geram gile.smpai ili nagis sebab kaw.
ade kaw tw..kaw enjoylh ngn ZULIEN kaw tu..ahh..lntak lh salah tulis nme zulien ni ke..abaikan.

aku ngt lagi lst kaw tegur aku itu pown kaw mintak hutang kaw kt aku.ok fine..kalo aku d hutang lg mintak lh..tuntut okie...sume yg aku rase d hutang ngn kaw kaw listkan n tuntut ngn aku k.
aku x tw r smpai bile situasi ini akan bertahan..aku rase r smpai bile2 kaw x tegur kitaorang..aku masih ngt lagi ape kaw buat dengan fatin,eja,asrul n apiz..nthlh...smpai bilelh kite x nk tegur orang kn..nth2 nanty last2 kaw perlukan pertolongan dorang..kaw kene gak tegur kn.

aku x tw lh.aku dh 3 sem dudk sebilek ngn kaw.sume perangai kaw dalam poket aku r..aku x nk lh kita gado sebab perkara kecik ni.alu dh mls lh nk jage ati orang r..nk umpat2 lg bile kau wt peragai.smpai bile wey...??smpai bile..masing2 dh besar lh..aku rase pndai dh pikir kn....so pikir2kan r.aku snyp je.aku dh mls nk wt pape..letih dh..diri aku pown x d spe nk jage..ini kan hati orang laen..haishh..cme..aku harap kite still tegur cikit jd r.

n aku x kesh kalo kaw nk benci aku ke..aku nk mnx maaf lh kalo selame aku kenal kaw ni aku d wt salah ngn kaw..

manyak lg nk tulis..tp abaikan je r..smpan dalam hati je.

apple;
dyana;p
tekantekan

No comments: