klik sini kawankawan;)

Wednesday, December 30, 2009

jahitan tangan

situasi:BELAJAR..

DEE

semalam aku menangis,.
sebab ape?
msty korang akan gelak bile dapat tw.
haha.
sebab aku pown nk tergelak jugak ni.

aku ade beli kaen..
konon2 nk jahit sendiri kaen ni dengan ajaran dari bondaku tersayang..
konon lh ..berkobar2 ni g kedai kaen..cari2 kaen 4 meter then mau menjahit.
aha.
gile loser.
kahkah.
semalam trtbe mood nk potong kaen yg aku beli tu.
sebab kalo x potong t cm mane mau jahit..sempat ke nk bawak balek u nanty.
so..aku pown memulakan sesi memotong kaen semalam.

ok kawan2...setengah jalan...
aku stop.
tang nk potong bahagian lengan baju.
mk aku ajar2 r..
punye lh cakap tu..cakap ni..
potong tu..potong ni.
ukur tu tol2 cikit.
okie2.
mk aku baru pressure aku cikit...aku dh fed up.
aku nagis.
hahah
LOSER!!

mk aku gelak.
baru potong kaen dh nagis..belum lg mau jahit.
nanty nagis lg.
aha.
mungek je aku nagis..nagis beria-ia ni..smpai sedu2.
haha;)
tp finally aku ciap jugak potong kesemua kaen tok menjadi sehelai baju kurung nanty..
kehkeh

sok aku mau jahit baju yg aku potong ni.
c2 wat happen k kawan2.
haha.

*baju tok raye aku bole jahit x gak2 lagi pas ni??
haha..

jejarimarimenaip;
dyana;p
tekantekan

No comments: