klik sini kawankawan;)

Tuesday, December 15, 2009

mencelah mencelit sekejap

situasi sekarang: kerja

saat2 terakhir sebelum berhenty kerja
ini yang telah aku lakukan
kahkah.
mengisi masa lapang dari terbuang begitu sahaja

AMARAN!!!

hanya gadis..teruna..yang berumur 18 tahun keatas sahaja bole melihat..merasai..menghayati..
ditegah jangan meniru aksi2 extreme sebegini.

permulaan


menunjukkan simptom simptem terbaek

ditengah2



kn saya dh cakap..budak2 bawah 18 taon x bole tngok.
kn dh x thn..

kepit-kepit
haha

dah2 jangan nakal2 dh.
senyap aw.
jangan bising2 hehe

pengakhiran
maen2 dadu hitung kutu

dh dee.
stop..
stop..

okie

saya sudahi dengan senyuman menggoda menggatal
mungek


tidak lupe pada muchuk macham saya
^.^

jejarimarimenaip;
dyana;p
tekantekan

4 comments:

Muhammad Juni Haiqal said...

ko pesal lusya sgt nih..
muahaha

dee said...

mane ade.
TIDAK!!!

fyzns said...

deee...deee...
lusyah nk mampus..
kene rendam clorox nie..
tu pon blum tentu bersih lg nie...
hahahaha...
xD

dee said...

mane ade.
haha.
bagi kt mad.
nanty aku jadi baek lh.
haha