klik sini kawankawan;)

Wednesday, August 12, 2009

aku demam lagi..

situasi sekarang:home again


huh.x sgke dulu aku penah kene kuarantin..n sebab tu uitm tutup..n now..aku kene demam lg..hai..npe lh demam lg..selasa malam badan aku dh rase sejuk sgt..smpaikan hujung jari aku kebas n x rase pape..n thnx to fana sebab pnjamkn tilam yg berhaba dy tuh..seb bek buat badan aku panas sikit r,,x d rase sejuk....tp sedang aku mamai2 kt ats katil fana..sempat lg dy promote ZULIAN dy tuh...nk rase hormat aku pown tadah r telinge smbil biji mate ni terkebil-kebil menahan sakit..huh...nk je sound fana npe lh time2 aku sakit ni promote cite sal ZULIAN dy tuh..tw x aku ni sakit..memahami lh sikit...agak x tahan..aku pown bla r naek katil aku..huhu...n tido..

pagi tuh kelas sikologi..fana kejowtkan aku..dy kate badan aku panas..dy suh d klinik tp aku malas..aku degil..aku g kelas...smpai kt kelas..aku sempat tke note cikit..aku pening...aku nk muntah..aku x tahan..aku mnx kuar g ambik surt kebenaran nk g klinik..selepas tu..aku jalan keseorangan ke klinik..aku kuatkan semangat..aku dh rase nk pengsan kt tas jalan raye tu..tp t sape nk angkat aku..??haha...smpai klinik aku check ngn nurse dy..suhu badan lebih 38..aku kene jmpe doktor..tggu doktor lme sgt..aku rase nk hempuk je meje tu..aku x tahan..seb bek doktor tuh ensem..x jadi.haha..doktor g penerangan suh aku balek..aku balek..n bg2 ubt aku bla...otw nk balek aku rase nk pengsan..aku tahan..smpai bilik ape lg...tido r..

thnx r ili n fana sebab myk tlg aku...hai..myusahkan tol bile aku sakit ni..tu lh degil lg..hoho..

sekarang aku kt rumah..aku serba salah..aku myk tggl kelas..mk aku membebel kt aku semalam otw balek umh..mk aku ckp cbe kuat cikit..tengok t jam crdt ko cikit..cm mane???ko tggl myk sbjct t cm mane..

aku diam..aku x tw nk ckp pe..slme ni aku jarang saki..tp bile aku sakit..aku memang x tahan..nk wt cm mane..kalo ley memang aku x nk balek umh..tp doktor dh suruh..aku cm myusahkan ramai orang je an..bodoh tol aku ni...aku tahu mk aku risau sal pelajaran aku..aku ni x pandai..tp..ish..apehal sakit ni datang time2 cm ni.huh..myk dose kowt aku ni..

mk jgn rsw..angah x kn slalu myusahkan mk lagi k..angah akan cube sedaya upaya..angah x kn lemah lagi..

doakan aku sempat sembuh ea.


apple;
dyana;p
tekantekan

No comments: