klik sini kawankawan;)

Thursday, August 27, 2009

peristiwa hari ini

situasi sekarang:balek mood.

wtf..haha..for the first time aku terasa dihalau dari kelas.ini semua gara2 ustaz BEL yang kunci pintu..aku cume lambat beberapa minit je...itu pown sebab hujan.kalo x hujan aku dah datang awal dh..hoho...hello..atleast aku terniat jugak nak pergi kelas..x d lh nk ponteng..pape entah..nk kunci2 pintu.ingat ni zaman sekolah rendah kew?...

sekarang.aku dan juni..kitaorang kt lab..rupe2nye bukan kami sahaja dihalau dari kelas...dak ID part 1 jugak dihalau..okie2..yg ni ptot dihalau sebab dy dtg lambat sgt..kelas ngn pn mawar..haishh..pe lg berdiri kt luar kelas lh jawabnye..

hehe..kelakar pown ade.aku dh x pg kelas bel 2 kaly..x pe2..bru 2 kaly..;)..

okie.kejap je lagi aku akan pulang ke rumah...ktaorang naek train..

so, sementara menunggu rakan2 yang laen abis dari kelas aku n juni on9 di lab.

ngntok baru lepas submission..x tido lg..hoho

apple,

dyana;p tekantekan

No comments: