klik sini kawankawan;)

Sunday, August 23, 2009

selamat berpuase semua..

situasi sekarang:submission time..

bulan pose dah menjelma..tp wtf..aku x pat nk pose.just first day je pat pose..second tidak..third..dunnolah...adek aku dapat bukak pose ngn family..muchuk macham pown sme..fauzan pown sme..haishhh..aku..??aku lak bukak pose dekat studio bersama teman2 yg ditemani dengan kertas2 zerox..butter paper..n mcm2 g..dugaan tol bile time2 nk sudmission ni..

ary ni dh masuk ari isnin..aku d submission pertama..second round ary khamis ni..minggu ni memang buzy ngn project..hoho..tp2..aku nantikan mlm khamis 2..sebab dh lpas submission..so relex r.hehe;)

minggu ni ramai member aku balek..aku???ermm...entahlah..x d aty nk balek umh sebab ary tu dah balek cuti bab kene kuarantin..tp2..nk gak bukak pose ngn family..so,x tw lah sama ade nk balek atau tidak uh..

jumaat minggu lepas ktaowang g cari material..aku,ejat,mira,diza,juni,acap, n azim..ktaowg jalan2 cari material...selesai sume..d mase pulak ktaowg g negok movie.mau release tension..hehe..;)movie tuh memg besh..

so,ni r rutin aku dr jumaat mggu lpas...perkara penting aku n member2 aku manyak menghabiskan mase di studio menyiapkan projek.dr pkul 9 pg sampai lah 11 mlm kt studio..gileq cedeh..hoho..

okeh lh..x d ape nk cite g..ni pown ngh render layout plan..sempat post blog jp..hehe..
chow.





p/s:mungek ini pix..




apple;
dyana;p
tekantekan

No comments: