klik sini kawankawan;)

Tuesday, October 13, 2009

malang..hari malang...

situasi sekarang:mood tidak baek.

aku sedar yang aku ni agak nakal r...agak jahat cikit x myk..x kurang..hehe..n today..aku rase ary paling worst r dalam hidup aku ni..

2 hari sebelum hari malang meleng aku...

aku ingat lg ary sabtu tu ary adalah hari paling lucky mecky cooky aku r..hehe..dalam sejarah aku kuar dari uitm x memakai kad matrix..waa..x kene tahan uh..msty uncle mengkle guard 2 x perasan aku...padahal aku depan mate dy ni.hek2.n aku bernasib baek lg dengan masuk uitm x tulis nme..hehe..aku masuk lmbt..pmpuan limit smpai kol 9 mlm je..tp aku terlmbat cikit..so..aku selambanye jalan je..tnpe ditahan...trimas n terbaek r pak guard..;)

so itulah detik2 nasib bertuah aku..

hari ini..

hari ini hari malang meleng aku r..nth kenapa dari aku magun tido lg aku dh x d mood dh..mybe x cukup tido kowt..n kelas pertama aku d test psycho lak..pas 2 kelas history...n dalam kelas ni aku cipta sejarah kene halau dengan lecturer beb..aku x penah kne cm ni sebelum ni..aku sedar aku silap coz time kelas dy wt keje laen..tp2..knpe smpai halau kitaorang kuar kelas...bapak sedeh seh..aku nagis..haha..cm budak2...mengong pe motif aku nagis ni??dh r salah aku..mungek je.tp ni frst n aku harap yg terakhir r aku wt perangai cm ni..dh2..enough dee..berubah okie..jgn jd cm budak2 lg..

hari malang aku...


so aku harap hari ini je hari malang aku..i wnt lucky mecky n cooky lg...hehe;)
bersama2 r kita ambil iktibar ea..jgn wt peragai smpai kne halau ngn lctrer kuar kels ..^.^ hoho

apple;
dyana;p
tekantekan

1 comment:

dita90 said...

sama la kte dee.
aku pn terasa mcm ari malang aku je ari tu.. huhuu