klik sini kawankawan;)

Saturday, October 17, 2009

mood aku ilang jauh kemana entah.

situasi sekarang:home...home..

maaf mood kali ini agak terumbang ambing..
aku rindu rumah wey.
x tw kenapa.nk kate x pernah berjauhan sebelum ni...tipu lh.
dulu pown aku dudk asrama...
haha,
cm budak kecik,..

kata hati..

mybe aku rindu nk tido dekat tilam yang empuk kt umah aku itu kowt..
aku rindu nk makan masakan emak kowt.
aku rindu dengak kucing rumah sebelah yang sentiase berak dekat rumah aku itu kowt..(yeekkk)
aku rindu nak mop lantai kowt.
aku rindu dengar mak ketuk2 pintu pepagi kejowtkan aku yang degil ni kowt.
aku rindu bau rumah aku kowt.
haishhh bak kate banyak r aku rindu.
paling penting aku rindu kt sume orang..

waktu2 hari minggu cam ni selalu waktu dengan keluarga..
tapi aku..
aku dengan drawing yang bersaiz A1 penuh atas meja..
dengan butter paper berterabur kt atas lantai.
dengan makan hanya bertemankan maggi ruski
dengan mandi pown hanya sekali..(hehe)
haisshhh ini r aku time2 nk sebmission ni.

so,khamis minggu depan aku submission final project.
hope sume drawing aku ciap n ciap direnderkan ya.
tp2..
hati aku masih mood rindu nak balek ni.
aku x bole balek selagi sume hal x selesai.
mk aku pown x bg balek kalo asgmnt aku x ciap lg.
haishh..
redha je r.


ok lh..
kepada semua yang berada di rumah selamat berhujung minggu bersama keluarga..;)

alang.aku jelez kaw balek dengan buah hati jantung kaw.mungek kaw kan.
hahaha.


apple;
dyana;p

tekantekan

4 comments:

Unknown said...

ksian,
ta dapat blek..
huahuahua

dee said...

haha.
mungek.
tunggu r saat2 membalas dendam untuk pulang.
kahkah

frhh said...

ahahaha.
padan muka kaw :)

dee said...

haha.
bla r kaw.