klik sini kawankawan;)

Wednesday, October 14, 2009

muaz norizan

situasi sekarang:epy

aku jumpe muaz hari ini..hehe..;)
gile berdebar seh.
dy r kawan aku mase mule2 smpai uitm ni..
dulu kami rapat.
but now..
memasing bzy n dy pown crse laen.so memg jarang r nk terserempak ngn dy.
blok fakulti pown jauh ngn aku.
kire kalo terserempak ngn dy kire hari lucky mecky aku r.
ingat lagi dulu time part one dy r teman aku g beli sume barang2 ID..
n time part one kire myk gak r mase nk jmpe ngn dy.
tp
sekarang agak susah r.
n td time sebelum aku pergi kels ctu..aku nmpak dy..
wee~
ingat dy x perasan.but bile aku lalu sebelah dy..dy snyum dekat aku.
waaa..nk peluk je rase.
(eh2 x bole..aku boleh peluk mad je nanty..hehe)

nway,aku epy r berkawan ngn dy..kami bukan skandal okie^.^

hari2 bahagia aku hari ini berlalu dengan satu pertemuan tanpa diduga..n senyuman yang manis.
^.^



muaz norizan

apple;
dyana;p


tekantekan

2 comments:

mira.r said...

gelenyar btoi adik aku sorg ni....

dee said...

hehe.
mane ade lh akk ngah.
hehe