klik sini kawankawan;)

Tuesday, October 27, 2009

tensi..tension...tensen tol r.

situasi sekarang: tensi


Ape korang rase kalau pertanyaan korang tidak diambil peduli???
n orang tu terus melakukan kerjanye dengan bangge sekaly...

ape korang rase kalau korang terpakse menadah telinga mendengar nyanyian yang merdu bak cik cak ini tiap2 malam n dengan kuat sekaly agar bergegarlah satu bangunan???
sangat ignoying bukan..??

ape korang rase kalo bile buah hati jantung hempedu dye cll n dye nk ckp kuat je..????
nk biar r sume perbualan dorang diketahui....n nk manje2...n nk gado2 r...
sangat mengelabah right??
(perlu kew kalo ckp tu nk kuat je???orang laen pown d jantung hempedu hati masing2..tp elex je.)

ape korang rase kalau bunyi henfon berbunyi tiap2 malam tp dy x sedar pown..orang laen yang sedar???
kalo boleh nk volume paling pecah rekod dunia r..
sangat marah kan???

ape korang rase kalau korang dipanggil dengan panggilan yang sangat membuat anda termuntah mati nk hadapinye r???
korang x tahan bukan???

ape korang rase pulak bile sume perkara kalo boleh dy sorang je yang tw..n meletup????
korang rase menyampah kan??

apelah korang rase kalau marah korang x dilepaskan???

ape korang rase???

ade rase cm ape aku rase x??

haishhh..memang tensi r aku kebelakangan ni..nk mara je sume orang..bengang lh..itu lah..ini lh...
rupe2nye aku dh tw ape sebab aku jadi cm ni...


hehe..



sebabnye
rupe-rupenye aku period lh..hehe..padanlah hormon x stabil..
so maaf lh ye kalo aku ni nk mara..nk kutuk...nk umpat..nk benci..nk kate itu x ok lh..ini cm ni lh...
hehe..maaf..hormon aku dalam x stabil minggu ini..;)


aduh.sakit perut menjelma

apple;
dyana.;p
tekantekan

No comments: